Ščitničarka, a poskrbiš zvečer za modro svetlobo?

Ščitničarka, a poskrbiš zvečer za modro svetlobo?

 

Danes te sprašujem, ali zvečer poskrbiš za modro svetlobo?

O čem pišem, kaj sprašujem?

 

Vse elektronske naprave oddajajo modro svetlobo,

ki preprečuje izločanje melatonina

(hormona, nujno potrebnega za umirjanje in spanje zvečer).

In če ta krog vsak večer prekinjamo,

to slabo vpliva na našo mirnost zvečer in na dobro spanje.

To pa je za ščitničarke, ki lahko imamo pogosto

težave s spanjem, še kako pomembno.

 

a

Kaj lahko narediš sama?

Danes delim s tabo 3 nasvete, kako izboljšaš vpliv modre svetlobe na tvoje telo oz. preprečiš škodo.

Preveri, kje si in čim prej prepreči te nepotrebne negativne posledice.

1. nasvet: 

Vsaj dve uri pred spanjem ugasni čisto vse elektronske naprave, vključno s televizijo. To je daleč najboljši način preprečevanja negativnega vpliva modre svetlobe na telo in posledično na dobro spanje.

 

2. nasvet: 

Če res ne moreš zvečer brez naprav, uporabi oranžne filtre za zaščito modre svetlobe. Telefon, tablico in računalnik lahko zaščitiš tako, da si snameš aplikacijo in nastaviš čas, kdaj želiš, da se filter oranžne svetlobe vklopi. Nekatere novejše pametne naprave imajo to opcijo že vgrajeno v telefon. Žal pa tega še ni možno nastaviti na televiziji.

 

3. nasvet: 

Uporabi očala za zaščito modre svetlobe. Tako bo tudi gledanje televizije manj škodljivo. Še vedno pa velja splošno priporočilo za dobro spanje, da ugasneš vse naprave vsaj 2 uri pred spanjem, saj tako tudi umiriš tekočine znotraj telesa, umiri se srčni utrip, umirijo se žleze z notranjim izločanjem.

 

Zdrav pozdrav,

Tanja