Prehrana

V vseh slavnih in manj slavnih načinih prehranjevanja, sem, upam da, ubrala pot, ki je dobra za moje telo in moje zdravje. To pot bom delila z vami. Seveda so na vsaki poti odstopanja, tako da nikakor ne pričakujem, da bodo moja stališča nujno tudi vaša. Vam pa želim, da morda v teh informacijah najdete kakšno koristno zase.

Moje osebno stališče o prehrani je tako: jem domače/čim bolj lokalno, jem sezonsko, jem po kmečki logiki (kolikor mi je je še ostalo), ne prisegam na superživila iz nevemkateregasuperdelasveta, ampak na domače kislo zelje in podobne dobrote, jem, ko sem lačna in nikoli se ne nabašem s hrano preveč, ne trpinčim telesa z izpuščanjem obrokov, jem vse (nisem vegetarijanka ali veganka), rada pijem dobro rdeče vino, rada uživam v dobri hrani, polni okusov, moja prva misel zjutraj ni hrana (prej gibanje ali kava), kuhanje mi pogosto predstavlja sprostitev in hobi in izredno vesela sem, kadar skuha partner in to deli z nama s hčerko, če jemo zunaj, izberemo skrbno, ne jemo junk fooda in moja hčerka ne ve, kaj je to Mc’donalds, ko smo hčerki enkrat slučajno naročili hamburger zunaj, ker drugega tam ni bilo, je komentirala, da ni dober in da bi ona raje, da ji jaz skuham grahovo juho (o hrani in otrocih bom tudi še delila vse svoje izkušnje in znanje) … Ker imam že 16 let avtoimuno bolezen ščitnice, o kateri bom tudi še pisala v prihodnje, se izogibam glutenu.

Tako, če se okvirno najdemo na nekih točkah, potem vam bom najbrž všeč tudi v nadaljevanju. Če se ne, boste pač poiskale nekoga drugega za branje.


Rulada malina-kokos


Moja jabolčna pita


Kakijevo pecivo


Otroci in hrana


Brezglutenska prekmurska gibanica


Moj odnos do hrane in mnjama bučna rulada


Nazaj na osnovno stran Fit okoli 40.

Vabimo tudi, da nam sledite na Facebook skupini Fit okoli štiridesetih.