Čuječnost

Zelo pomembno se mi zdi, da v življenju spoznamo mejo, kdaj potrebujemo čas zase.

Zase vem, da me tukaj čaka še veliko treninga, čeprav sem ga, za moj okus, že veliko opravila.

Moj način delovanja je, da delam, ko le zmorem. Vedno imam polno glavo idej, kaj bi še lahko. Moje delo me veseli, krepi, mi daje energijo. In tako ne gledam televizije, raje zapisujem nove ideje ali berem knjigo.

A seveda imam tudi sama slabše dneve. To je normalno. Res je, da zelo veliko delam na sebi. Prvič zato, ker mi je to všeč. In drugič zato, ker si želim ostati zdrava, saj le zdrava lahko delujem v svoji kreativnosti. A to ne pomeni, da sem ves čas na on in na najboljši dozi življenjske energije. Nisem.

Minule dneve sem zaradi hčerkinega prehlada zelo slabo spala.

To se mi pozna in danes sem izredno utrujena. Včasih bi šla z glavo skozi zid in bi se mučila (tako se mi zdi, da sem se včeraj popoldan), a danes se nisem želela spet tako slabo počutiti.

Pišem eno strokovno knjižico in malo že preganjam samo sebe. Ampak v takem stanju bi samo poslabšala situacijo. Najprej sem se odločila, da bom čez vikend napisala več, tudi zamujeno. Ta odločitev me je pomirila v glavi. V končni fazi si rok postavljam sama. Če bi mi ga drugi, si upam trditi, da bi si danes upala prositi za prestavitev roka. Za drug dogovor. In nato sem, da bi umirila še preostalo telo, naredila vajo čuječnosti. Ni bilo enostavno, ker je meni enostavneje delati. Malo sem morala samo sebe (spet) priganjati, da je mnogo bolje in koristneje za vse, če se uležem. In sem zmogla.

Tečaj čuječnosti sem dve leti nazaj opravila pri Robertu Križaju in to je edina vaja, ki me spremlja res redno. In res mi paše, me umiri, sprosti, postavi spet vase. Glavobol je po vaji minil. In jaz vam zdaj zelo osvežena pišem tale tekst.

Če se izgubljate v poplavi informacij, obveznosti, mailov, … priporočam trening čuječnosti, ker ti vrne fokus. Pa ravno včeraj sva z Meto Grošelj snemali intervju na temo fokusa. ? (Ga objavimo kmalu!)

Čuječnost nam ne pomaga samo zato, da se regeneriramo po napornih obveznosti. Meni pomaga, da si že vnaprej planiram svoje delo bolj zbrano, ostajam pozorna na to, da si ga ne naložim preveč in potem se manjkrat znajdem v začaranem krogu.

Čuječnost lahko treniramo na različne načine – privoščim vam, da najdete sebi ljubega in ga preprosto izvajate, trenirate, ponavljate. Ker samo vaja dela mojstra. A le če mojster dela vajo!

Foto: Vesna Krapež

Nazaj na pod stran V službi.

Nazaj na osnovno stran Fit okoli 40.

Vabimo tudi, da nam sledite na Facebook skupini Fit okoli štiridesetih.