.

So bolečine v kolkih ali križu, ramenih ali stopalih … trenutno tvoj največji problem?

.

A si predstavljaš, da lahko večino teh bolečin rešiš že z 8-minutno telovadbo?

.

.

Kako je to mogoče?

Če se zdaj čisto nič ne gibaš, ali je res že zelooooo dolgo, kar si ti redno telovadila, delala kake počepe ali sklece, potem ti bo tudi teh 8 minut na začetku naredilo res veliko razliko!

.

Pa brez skrbi!

Na začetku nikakor ne bova delali počepov in sklec. Ampak take ta prave (in zelo nežne) fascijalne in mobilne vaje, ki bodo tvojemu telesu vrnile prožnost, občutek, da nisi čisto zakrnela in da zmoreš!!!

.

Ta cilj je res dosegljiv!

Če začnemo z vadbo na pravilen, postopen način (in zelo natančno te lahko naučim, kako), po mojih ZKP* raziskavah obstaja bistveno večja verjetnost, da boš v gibanju uspešna.

.ZKP* – zdrava kmečka pamet

.

.

Kakšen je torej plan?

Ti se preko spodnjega obrazca prijaviš na Gibalne novice in že čez nekaj trenutkov te bo v tvojem elektronskem poštnem predalu čakala tvoja prva 8-minutna vadnica z mano.

.

Ko se boš vadnice že zelo navadila (ali morda celo naveličala) in si bo tvoje telo naravno želelo več, pa bo čas za naslednji korak. O njemu boš pravočasno obveščena. Zdaj pa se kar loti miganja. 8 minut mine preden rečeš keks.

.

Tukaj oddaj svojo prijavo na Gibalne novice …

.

.

Kaj pa pravijo druge ženske, ki že vadijo z mano?.

.

“Po vadbi sem motivirana tudi za ostale dejavnosti, ki me čakajo tekom dneva. Zelo se veselim tudi nadaljevanja vadbe s tabo, Tanja.” Natalija

.

Norooo sem zadovoljna z vajami, všeč so mi tvoje razlage, ko poveš, kaj moram čutiti, da izvajam vajo pravilno. Vse pohvale. ” Martina

.

“Najboljše od vsega mi je, da samo prižgem vadnico in že migam. Če tega posnetka ne bi imela, najbrž ne bi migala.” Jasna

.

.

Upam, da kmalu pomigava skupaj. 😉

,