.Tukaj se lahko začne pot do tvojega boljšega telesa in boljšega življenja.

.

“Ko gledam zdaj nazaj svoje življenje, mi ni jasno, zakaj mi ni postalo že prej jasno, kako nujno moje telo potrebuje gibanje. Pa saj sem to že vedela, pa ne da nisem bila aktivna, samo nič kaj preveč pozornosti nisem temu posvečala.

Pol pa me je malo začel boleti križ, pa malo ramena, pa drža se mi je poslabšala, … in potem sem si rekla hej Tina, tako pa več ne bo šlo naprej. Nekaj naredi, saj nočeš jamrat tako kot stara mama že pri 40!

Odkar gibam s puncami, sem se naučila kako se gibati. Naučila sem se, da se ne rabim preterati in da moje telo z leti rabi manj in ne več, ampak da to rabi vsaki dan.

In že skoraj eno leto je 10 minutna vadba na mojem urniku res skoraj vsak dan in moje bolečine so izpuhtele. Splača se, res se splača migati.”

Tina

.

Kaj in kdaj počnemo v spletnem članstvu Gibam se zase?

Redno, nežno in učinkovito se gibamo in mic po mic delamo tudi na osebni rasti.

.

.

Primer mesečnega urnika

.

Legenda:

S = seminar na temo meseca

MV = motivacijsko javljanje na temo meseca

JP = kratko 15′ jutranje gibalno prebujanje

V = vadba 40-45′ (dolga redna vadba je v živo na urniku 2-krat na mesec; v vmesnem času ponavljate in utrjujete vadnico)

DAM SE NA URNIK = vsako nedeljo vam Tanja pošljem elektronsko pošto, v kateri vas spomnim na pregled minulega tedna, napišem napoved dela v prihodnjem tednu in vas spomnim, kako pomembno in dragoceno je, da se damo na urnik!

.

GIBANJE

.

Vadbe potekajo v živo v zaprti Facebook skupini in/ali preko Zooma. 

Posnetki ostanejo v zaprti Facebook skupini in naložimo jih v spletno učilnico.

Do vse vsebine v spletnem članstvu imate dostop toliko časa, kolikor časa ste v članstvu.

Vadnice so različnih težavnostnih stopenj (*, **, ***) in dolžin (10, 20, 30 in 40 minut).

Vadbe, ki jih izvajamo, zajemajo vse potrebne elemente, ki jih potrebuje sodobni človek, ki se premalo giba in veliko sedi.

Vadimo celostno, vadbe vsebujejo: mobilne vaje, fascijalne vaje, joga vaje, pilates vaje, dihalne vaje, ravnotežne vaje, vaje za možgane in modre življenjske nasvete Jane in Tanje.

Večkrat pa dodamo še pod rubriko BONUS dodatne vadnice, tako da vadnic ne zmanjka.

To je vadba VSEKARRABIŠ. 😉

.

OSEBNA RAST

..

Vsak  mesec ima svojo TEMO, na kateri delamo.

Vsak prvi torek v mesecu imamo glavni seminar na temo meseca (pozimi ob 18.00, poleti ob 19.00).

Tretji torek v mesecu imamo motivacijsko javljanje na temo mesca ter srečanje vprašanja & odgovori.

Vsak mesec ti pošljem novo MOTIVACIJSKO TABELICO, v katero vpisuješ svoje aktivnosti, ki ti pomaga pri tem, da redno skrbiš zase.

To te lahkotneje pripelje do telesnega in mindset napredka.

.

TEME MESECA

:

PAKET POLETJE BO VSEBOVAL NASLEDNJE 3 TEME:

  • JULIJ 2022: Ali prehrana in smeh pašeta skupaj? Če vprašate mojega gosta – to bo Sašo Dolenc – Futr u izi, je odgovor absolutno da! In ja, govorila bova tudi o zdravi hrani, dobrih receptih in kako lahko zdrav in dober obrok hitro pripravimo.
  • AVGUST 2022: Kakšno vezo ima limfa s celulitom? O pomembnosti limfe nas bo razsvetlila naša ena in edina Jana.
  • SEPTEMBER 2022: Ciklus & hormoni – moja gostja bo Simone Godina, hormonska coachinja in komaj čakam na novo temo v našem programu.

.

PAKET JESEN:

  • OKTOBER 2022: motivacija, moč misli
  • NOVEMBER 2022: bolečine v križu
  • DECEMBER 2022: spanje, čuječnost, sproščanje, meditacija

.

.

Ob vstopu v spletno članstvo Gibam se zase dobiš dva dostopa:

..

→ dostop do zaprte Facebook skupine in

→ dostop do SPLETNE UČILNICE.

.

.

Spletna učilnica je spletna stran, za katero ne potrebuješ Facebook profila, le elektronski naslov in geslo, s katerim se registriraš ob prvem nakupu.

Naše priporočilo je, da si z nami tudi na Facebooku, ker se tam preprosto več dogaja.

Ni pa to nobena obveza, zgolj vabilo in priporočilo.

Kako je Sabina izboljšala svoje življenje s pomočjo spletnega članstva Gibam se zase?

Sporočam ti, da mi družina spletnega članstva ZELO služi. Res sem bolj osredotočena na notranjo rast, na predalčkanje kdo sem, kaj čutim, kaj si želim.
Članstvo mi je pomagalo pri več spremembah:
.

Da sem iz “moram” prešla v “hočem” tako, da že mesec dni uvajamo “novo navado”,  izvajam vaje za hrbtenico, saj imam zadnje leto konstante bolečine v desni nogi, ki so posledica pritiska na živec v hrbtenici.

Premaknila sem tudi uro za spanje (1 uro prej), razlika je očitna. ?  Iz nič pitja sem počasi prišla na 1,5 l , spremembo še čakam. 🙂 In glavno poletno “novo” navado dihanje/meditacija (še) vedno izvajam.

Mislim, da je čas, da si rečem BRAVO BINCA.???
Verjamem, da si z namenom “prečkala mojo pot”, hvala ker si, sta, ste! ???
.
Se že veselim novega 3 mesečnega obdobja. Objem, Sabina

.

POMEMBNO ZATE:

V članstvu vzameš tisto, kar potrebuješ.

Narediš tisto, kar čutiš, da bo dobro za tvoje telo.

Brez prisile, brez moram, le nežno in skrbno – in zato učinkovito.

Ni ti treba predelati vsega, naj bo tvoj cilj lahkotnost skozi naše sodelovanje.

nama

Skupaj z nama lahko nežno, a učinkovito IZBOLJŠAŠ SVOJE TELO.

Pri tem ti bova pomagali tako, da te opremiva s pomembnimi informacijami, ki jih rabiš vedeti danes, da boš v prihodnosti zadovoljna s svojim telesom!

nama

.

Ali si lahko predstavljaš, kako drugačno bi bilo tvoje življenje, če bi … 

… končno našla vadbo, ki te polni (in ne utruja)?

… se končno enkrat naspala?

… poznala trike za hitro umirjanje uma in telesa?

… vedela, kako se redno gibati tako, da ob tem ne obupaš po enem tednu?

… poznala načine, kako in kje pridobiti dragoceni čas?

… poznala hitre in učinkovite trike proti pozabljivosti?

… vedela, da lahko vadiš kjer doma ali na dopustu in tako vse letne čase ostajaš v formi?

.

Prepričani sva, da se bo za te marsikaj SPREMENILO NA BOLJE s tem, ko vstopiš v spletno članstvo GIBAM SE ZASE!

Vseeno pa te vabiva, da preveriš, ali ti lahko to članstvo dobro služi ali ne.

.

KOMU JE NAMENJENO ČLANSTVO?

.

Ženskam, ki se trudite, da skrbite zase.

Ženskam, ki se boste trudile, da si vzamete čas zase.

Ženskam, ki veste, da je pomembno skrbeti zase in

da je ok, da si boste pri tem poiskale podporo (to članstvo).

In ženskam ki boste ok  s tem tudi, ko boste kaj preskočile ali zamudile. 😉

KOMU ČLANSTVO NI NAMENJENO?

.

Tistim, ki ste v življenju usmerjene bolj v probleme kot v rešitve. 

Prav tako ta skupina ni zate, če si poskusila že v mnogih drugih in se nisi znala vživeti v delo skupine preko spleta.

Ne bo šlo, če ti delo preko spleta nikakor ne diši.

In ne bo šlo, če še ne zmoreš izpeljati urnika, na katerem planiraš čas zase, potem pa vedno pride nekaj vmes.

Zdaj torej jasneje veš, ali ti tako delo lahko služi in podpre. In se lahko iskreno odločiš.

Spletno članstvo GIBAM SE ZASE je torej namenjeno vsem ženskam, ki ste odločene, da tokrat res poskrbite zase in ste zato pripravljene sprejeti tudi podporo in pomoč.

.

DA BO ODLOČITEV LAŽJA …

.

Gibanje je pomembno. Ni pa edino. 

Zato želiva, da razmišljaš širše o svojem bodočem telesu.

ZAKAJ?

.

♥ Zato, ker je najmanj, kar ti želiva, da si boš pri svojih 80 letih lahko sama obula nogavice!

♥ Zato, ker ti želiva, da boš enkrat taka super truper babica s čim manj bolečin v kolkih in boš z veseljem svoje življenjske izkušnje delile s svojimi potomci.

♥ Zato, ker ti ne privoščiva, da bi zaradi  lastne neaktivnosti pristala v postelji, nepokretna, odvisna od drugih ampak, da boš lahko zase skrbela do konca svojega življenja.

♥ In tako bodo lahko tudi tvoji možgani ostali brezhibni pozno v starost!

.

ALI SI LAHKO PREDSTAVLJAŠ …

.

 … da izginejo bolečine med lopaticami?

 … da izginejo bolečine v križu?

 … da pogosteje razmišljaš pozitivno in se smeješ?

 … da je življenje postalo bolj zabavno?

… da ti ne uhaja urin ob manjšem poskoku?

 … da se počutiš TOP, ker končno več spiš in počivaš?

 … da se počutiš bolj samozavestno (ker poznaš trike zato)?

 … imaš kreativne ideje in rešitve, ker veš, kako telovaditi za dobre možgane?

 … da se počutiš mlajšo in sposobnejšo, ker to se pač zgodi, ko telovadiš in paziš nase?

.

“Ena izmed recimo “banalnih” stvari, kjer sem začutila super moč in stabilnost (skoraj v stilu spider-woman😃), je bilo brisanje prahu z vrha vseh omar v stanovanju.

Dobesedno tega se nikoli nisem naredila s tako lahkoto kot tokrat, pa sem zdaj starejša, ne mlajša.😉

Druge razlage za to kot redna jutranja vadba, razmigovanje med službo in sprehodi zunaj enostavno ne najdem.

In ja, če bom tako nadaljevala, si bom lahko nogavice pri 80-ih lahko obula tudi med visenjem s kakšne omare, če do takrat ne bom imela vgradnih. “😃

Tanja

.

KDO SVA JANA IN TANJA?

.

Naj ti poveva najino zgodbo …

Sva Jana in Tanja. Združil naju je pilates v Tanergiji. Najprej sva bili sodelavki.

Nato sva postali prijateljici. In podpornici. Danes sva nesporni ambasadorki zdravega in pozitivnega načina življenja, gibanja in razmišljanja! 

.

Vsaka od naju je zaradi svojih težav naredila veliko zato, da bi bila bolje.

.

Tako danes veva tudi:

 … da se žensko telo začne vitalno starati po 24. letu,

 … da ženske rojevamo kasneje in potrebujemo več časa za regeneracijo,

 … da ženska moč začne drastično upadati po 50. letu,

 … da ženska lahko prosi za pomoč,

 … da si ženska lahko vzame čas za počitek kar tako.

In danes veva tudi, kako telo podpreti pri tem, da ostane čim dlje v starost normalno in brez bolečin.

In prav te korake želiva deliti s teboj v skupnosti GIBAM SE ZASE!

.

.

.

.

Vpis v članstvo POLETJE (3 mesece) in POLETJE&JESEN (6 mesecev) je na voljo do ponedeljka, 4. julija 2022 do polnoči!

Naslednji vpis bo na voljo spet konec septembra 2022.

.

.

Klikni na izbran paket in vstopi v spletno trgovino.

.

.

.

Tukaj si oglej video sprehod, kako kupiš spletno članstvo & kako vstopiš v spletno učilnico.

Vse je zelo enostavno, ko vemo, kako. 😉

.

.

Prepričali te bova, da je življenje lahko lahkotno in še kako zabavno!

Ne zamudi poletnega vpisa, vpis v članstvo bo odprt med 15. junijem in 4. julijem 2022 ↓  ↓ 

.

.

.

ZAKAJ NAMA LAHKO ZAUPAŠ?

.

“Na začetku sem bila do spletnega Gibam se zase in Dnevne sobe precej zadržana, a sem si rekla, da bom eno trimesečje poskusila. Zdaj pa brez vadnic sploh ne morem več. Kdaj res kakšen dan ali dva (ali pa tri, ups!) izpustim, a se prej ko slej vrnem nazaj. Odkrito povedano, meni ta način bolj odgovarja, saj mi ni treba od doma ali iz službe na vadbo v največjem prometnem kaosu, ko sem vsa v stresu.
Seveda ga ni čez neposreden, pristen človeški stik in mogoče ima ta način vadbe slabost, da ni neposrednega nadzora. Ni Jane, ki bi prišla k meni in mi popravila položaj ali mi preverila dihanje. Zato imam s tem kdaj težave, čeprav so vadnice zelo nazorno posnete. Pa tudi to se da rešiti z občasno neposredno vključitvijo v skupinsko vadbo online.”
.
Barbara, zvesta članica
.

.