Moj odnos do hrane in mnjama bučna rulada

Prvi nasvet iz kategorije (PRE)HRANA.

Moje osebno stališče o prehrani je tako:
– jem domače/čim bolj lokalno
– jem sezonsko
– jem po kmečki logiki (kolikor mi je je še ostalo) 
– ne prisegam na superživila iz nevemkateregasuperdelasveta, ampak na domače kislo zelje in podobne dobrote
– jem, ko sem lačna in nikoli se ne nabašem s hrano preveč
– ne trpinčim telesa z izpuščanjem obrokov
– jem vse (nisem vegetarijanka ali veganka)
– rada pijem dobro rdeče vino
– rada uživam v dobri hrani, polni okusov
– moja prva misel zjutraj ni hrana (prej gibanje ali kava )
– kuhanje mi pogosto predstavlja sprostitev in hobi
– in izredno vesela sem, kadar skuha partner in to deli z nama s hčerko
– če jemo zunaj, izberemo skrbno
– ne jemo junk fooda in moja hčerka ne ve, kaj je to Mc’donalds
– ko smo hčerki enkrat slučajno naročili hamburger zunaj, ker drugega tam ni bilo, je komentirala, da ni dober in da bi ona raje, da ji jaz skuham grahovo juho (o hrani in otrocih bom tudi še delila vse svoje izkušnje in znanje) …

Tako, če se okvirno najdemo na nekih točkah, potem vam bom najbrž všeč tudi v nadaljevanju. Če se ne, boste pač poiskale nekoga drugega za branje.

A ker imam že 16 let avtoimuno bolezen ščitnice, o kateri bom tudi še pisala v prihodnje, se izogibam glutenu.

Danes bo tema “zdrava” sladica – za “tiste dni” v mesecu.
Sama izberem raje slano, ampak nekaj dni v mesecu bi za dobro sladko hrano marsikaj naredila. 

Z vami bom delila BUČNO RULADO. Na sliki in v receptu seveda. Če so vam bučnice premastne in če niste občutljivi na gluten, lahko namesto bučne moke uporabite tudi kaj drugega.

Naj opozorim – da tudi prenajedanje zdrave sladice ni dobro za vaše telo. Od vsake hrane se lahko zredimo, če je pojemo preveč, tudi od brokolija. 

RECEPT:
Sestavine: 6 jajc, 6 žlic sladkorja Sukrin, lupinica pomaranče ali lupine (lahko sveža, lahko suha), 100 g fino mletih bučnih semen, peščica grobo mletih semen, jagodna (ali kaka druga) domača, po možnosti eko marmelada, 2 skodelici zmrznjenih malin, jabolčni sok kot sladilo za maline, 1 žlica sladkorja Sukrin Melis za posip.

(sladilo Sukrin: https://www.malinca.si/sukrin-500g.html)

Postopek:
Rumenjake ločimo od beljakov. Beljake stepemo. K rumenjakom dodamo sladkor Sukrin in penasto umešamo. K tej zmesi dodamo fino mleta bučna semena in po želji lupinico limone ali pomaranče (po želji lahko tudi kaj vanilije v prahu). Nato dodamo še penasto zmešane beljake.

Vse skupaj vlijemo v pekač (peki papir) in pečemo 10-15 minut na že ogreti pečici na 180° (odvisno od jakosti pečice). Ko je pečeno, damo čez mokro krpo, obrnemo in zavijemo testo v mokro krpo. Pustimo 1-2 minuti, nato odvijemo. Najprej namažemo marmelado. Nato namažemo kremo iz malin (kremo dobimo, ko v dobrem blenderju zmešamo zmrznjene maline z jabolčnim sokom – masa ne sme biti preveč tekoča, da lahko rulado potem zavijemo). Na to posujemo pest grobo zmletih bučnic (sem pa enkrat dodala tudi lističe mandljev, tudi pride dobro). Ko rulado zvijemo, posujemo gor sukrin melis (kje različica sladkorja v prahu).

Skratka več kot MNJAMA sladica in naj vam tekne – v tistih dneh ali v vseh drugih.

Nazaj na podtemo PREHRANA