Trening za življenje

pilates vadba v ljubljaniDanes, stara skoraj 37 let, dojemam, kako podzavestno sem, ko sem kot najstnica trenirala atletiko, naredila vse za to, da sem dosegla cilj.

Trenirala sem, ponavljala gibe znova in znova in še in še, ker sem samo tako lahko dosegla cilj. Zmago na tekmi ali izboljšanje osebnega rekorda. Takrat je to močno živelo v meni, sploh ni bilo dvoma, da ne bi trenirala. Sploh ni bilo dvoma, da ne bi naredila toliko in toliko nešteto ponovitev, ker sem v sebi močno vedela, da le to pelje do cilja in čisto nič drugega.

In šele danes sem, ko sem poslušala en krasen intervju Lise Nichols, dojela, kako dobro sem bila programirana in da lahko danes to izkušnjo prenesem sem, zdaj. Če hočem doseči neki cilj, nekaj spremeniti, nekaj kupiti, moram trenirati sebe in svoje poti, svoje življenje močno in močno, znova in znova, ker to vodi do cilja. Do boljše verzije mene.

Kako enostavno, ampak hkrati kako težko. Ker se mi danes morda ne da več toliko ponavljati kot včasih. Ja in zato močno razumem vse vas, ki sem vam ne da. Ker ne vidite smisla. Ali ker se vam zdi pretežko. Ker je lažje ostati tam, tukaj, kjer sem in si reči: »Ah, pa saj ni tako slabo. Lahko bi bilo še slabše. Drugim gre še težje. Pa saj nisem tako debela. Drugi so še bolj.«

Ampak v meni se je ravnokar zbudil izredno močan občutek želje po cilju. Karkoli je ta cilj. Da shujšam 4 kilograme. Da si kupim nov avto. Da peljem otroka na morje. Da lahko grem po novo obleko. Da se znam pogovarjat s partnerjem. Da mamo prepričam, da začne skrbeti zase. Karkoli.

In hvaležna sem za ta spomin, zdaj in tukaj. Ker je bil občutek, ko sem zmagala ali izboljšala osebni rekord, nekaj najboljšega, kar se mi je v življenju zgodilo.

Mislim, da sem sedaj, v tem trenutku, povsem osmislila, zakaj sem trenirala atletiko. Ne toliko zaradi trenerja, ki mi je bil všeč. 😉 Ampak veliko bolj zaradi treninga življenja in zaradi treninga, kako v življenju doseči cilje in ne obupati. Brez ciljev si ne morem niti poti začrtati.

Kakšen je pa tvoj cilj? In si pripravljen/-a trenirati zanj in ga doseči?

Zate imam kratko nalogico:

Pohvali se za vse, kar si uspešno naredil/-a zadnjih 10, 15 let. Da, za vse!

In ob tem začrtaj nove cilje in se podaj na novo pot. Da, novim zmagam naproti, kakor radi rečemo. Naj bo tako.

Ampak ne brez pohvale za nazaj. Premalo se pohvalimo. Dajmo ceniti vse, kar smo naredili dobro. Potem bomo šli z drugačno energijo naprej, tisto, ta dobro, v korist svetu. Ker to potrebujemo.

  1 comment for “Trening za življenje

  1. Ana
    June 5, 2016 at 6:53 pm

    Zelo lepo napisano. Sem se našla v vsem. Pa hvala za opomnik, kako pomembni so cilj in vztrajnost.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *